Lentefestival in Haarlem

Op zaterdag 13 en zondag 14 juni 2015 tussen 10.00 – 20.00 uur organiseert Stichting de Regenboog het “Lentefestival”. Wij nodigen iedereen uit om het festival bij te wonen. Het festival wil Haarlemmer van diverse culturele achtergrond kennis met elkaar laten maken. De toegang is gratis!

Zaterdag 13 mei & zondag 14 mei.

Activiteiten tijdens lente festival:
• Ebru / Papiermarmer kunst
• Miniatuur kunst
• Culturele stands Afrika
• Informatie stand: Stichting Time to help
• Taalcursus stand: Turks – Nederlands

Voor kids;
• Pinokkio
• Mozart
• Keloglan en Balkiz (de fameuze held uit de Turkse cultuur en folklore en prinses van het Land der Gunsten)
• Hacivat en Karagoz (traditionele Turkse poppenspel)
• Opgeblazen Ballon en Clown

Kom allen en geniet met ons mee !!!!
Regionaal turkse hapjes & barbecue en turkse lekkernijen en Baklava …

Stichting Regenboog Haarlem is een cultureel Educatief Centrum en zet zich in voor het bevorderen van de maatschappelijke participatie, emancipatie en integratie van mannen, vrouwen en kinderen in Nederland. Middels educatie door uiteenlopende workshops, activiteiten, cursussen en projecten dragen wij bij aan de interactie tussen burgers met verschillende culturele achtergronden en zo ook aan de harmonieuze samenleving die wij voor ogen hebben.

Posted in: Algemeen, Vestiging Haarlem